In coronatijd zijn wij met de campagne #hartveroverendverhaal gestart, om de verhalen achter de ondernemers meer te vertellen. Achter elke winkelruit schuilt een ondernemer. In elke ondernemer schuilt een verhaal. Alles wat je nog niet wist over de mensen áchter de winkels, café’s en restaurants. Waarom doen ze, wat ze doen? Hoe veroveren zij het hart van de Woerdenaar? Wat zijn hun favoriete plekjes in Woerden. Enne… kopen ze zélf wel eens online? En wat dragen ze bij aan Woerden?
Nee. We zetten die verhalen niet online.
We nodigen de Woerdenaren juist uit, om gezellig naar de stad te komen. Deze verhalen kun je lezen in de etalages van de winkels. Bij de tattoo winkel, de kaaswinkel, de nieuwe kledingzaak en dat fijne restaurantje. Zo hebben bezoekers gelijk wat leesvoer en hoeven ze zich niet te vervelen als ze even moet wachten voor ze de winkel in kunnen (in coronatijd). Ook zijn de ondernemers door een Woerdense fotograaf vastgelegd en deze beelden zijn gebruikt op social media en voor een bannercampagne.
In dit filmpje komt Marrit van Koko aan het woord.